AdBlock Detected

It looks like you're using an ad-blocker!

Our team work realy hard to produce quality content on this website and we noticed you have ad-blocking enabled.

Dark Mode Light Mode

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Follow Us
Follow Us
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews

Υπερδιπλασιάζεται το κόμιστρο όλων των διοδίων στην Εγνατία οδό μετά την παραχώρηση της στη ΓΕΚ Τέρνα

diodia egnatia simata diodia egnatia simata

Σε λίγο καιρό, με την αναμενόμενη υπογραφή της σύμβασης μεταξύ ΤΑΙΠΕΔΑ και της αναδόχου κοινοπραξίας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-Egis για τη παραχώρηση της Εγνατίας οδού (με το ποσό της ιδιωτικοποίησης να ανέρχεται σε 1,5 δις ευρώ), η χρέωση στον σταθμό διοδίων της Τύριας, για παράδειγμα, θα πάει στα 3,40 ευρώ σε πρώτη φάση. Και έπεται συνέχεια.

Ο Σύλλογος Εργαζομένων της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» με νέα του ανακοίνωση έρχεται να υποστηρίξει για ακόμη φορά ότι η παραχώρηση της Εγνατίας οδού, η κατασκευή της οποίας κόστισε 7 δις ευρώ, είναι ενάντια στο δημόσιο συμφέρον.

Advertisement

Ενόψει της προεκλογικής περιόδου στην τοπική αυτοδιοίκηση και του αυξημένου κόστους που επίκειται για τη διέλευση των πολιτών από τον αυτοκινητόδρομο, ο Σύλλογος καλεί τα Δημοτικά Συμβούλια των Δήμων, από όπου περνάει η Εγνατία οδός, να κάνουν σχετική συνεδρίαση. Τη σχετική ανακοίνωσή τους-επιστολή την απευθύνουν σε Περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας οδού.

Καταρχάς, ο Σύλλογος αναφέρει η παραχώρηση είναι ενάντια στο δημόσιο συμφέρον για τους εξής λόγους:

1ον Το έργο είναι πλήρως κατασκευασμένο και λειτουργικό ήδη από το 2010 και αποπληρώνει τμήμα του δημόσιου χρέους.

2ον Παρά το χαμηλότερο τίμημα διοδίων από όλους τους άλλους αυτοκινητοδρόμους, παράγει έσοδα τα οποία καλύπτουν πλήρως τα έξοδα λειτουργίας και συντήρησής του, ενώ εξασφαλίζει και υπερβάλλον κεφάλαιο που μπορεί να διατεθεί σε άλλα έργα ή επενδύσεις.

Επιμένει ότι η παρούσα δημόσια διαχείριση του αυτοκινητόδρομου είναι αυτή που εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο το δημόσιο συμφέρον.
Παραπέμποντας σε μελέτη που έχει εκπονήσει ο Σύλλογος σε συνεργασία με οικονομολόγους, αναφέρεται ότι με την ιδιωτικοποίηση θα αυξηθεί υπέρμετρα το κόστος των μεταφορών και της μετακίνησης των πολιτών, «λαμβάνοντας υπόψη και τις τρέχουσες τιμές των καυσίμων που κανείς δεν γνωρίζει που θα φτάσουν» όπως σημειώνεται.
Σήμερα η χρέωση των διοδίων είναι 0,03€/χλμ, και  υπάρχουν αρκετές απαλλαγές για τις τοπικές κοινωνίες καθώς και δυνατότητα διεύρυνσής τους. Πριν από την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης, σύμφωνα με το ΦΕΚ 2018/25.5.2020, θα πρέπει το Δημόσιο να αυξήσει την χρέωση στα 0,04€/χλμ.  Μετά την παραχώρηση, η χρέωση θα είναι άμεσα 0,05€/χλμ, σύμφωνα με το άρθρο 19.2.2(ii) του σχεδίου σύμβασης παραχώρησης και μετά την 5η τμηματική προθεσμία  0,063€/χλμ, σύμφωνα με το άρθρο 19.2.2(i) του σχεδίου σύμβασης παραχώρησης.
«Δηλαδή θα υπερδιπλασιαστεί το κόμιστρο όλων των διοδίων, θα κοπούν όλες οι απαλλαγές και ακόμη αν θα κρατήσουν κάποιες αυτές θα είναι εις βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, μιας που η σύμβαση δεν τις προβλέπει» τονίζει ο Σύλλογος Εργαζομένων.
Παραθέτει δε έναν πίνακα με τις τιμές που θα πληρώνουν οι πολίτες σε κάθε σταθμό διοδίων χωρίς να έχουν συμπεριληφθεί οι προβλεπόμενες τιμαριθμικές προσαυξήσεις. «Ακόμη και η εφαρμογή πλήρως αναλογικού συστήματος χρέωσης και αν γίνει (άραγε ποιος θα πληρώσει το κόστος του συστήματος) το κόστος χρήσης ανά χιλιόμετρο δεν θα αλλάξει» υπογραμμίζεται.

cmd 1

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Add a comment Add a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Post
CEA4CF83CEB5CEBBCEADCEBDCF84CEB7CF82 CEA3CEB5CEB9CF83CEBCCF8CCF82

Α. Τσελέντης: Μεγάλοι σεισμοί στην Τουρκία για μήνες – Δεν επηρεάζεται ο ελλαδικός χώρος

Next Post
1 186

Γάλα: Νέο τοπίο στην αγορά μετά τις αυξήσεις των τιμών - Κραυγή αγωνίας από τους παραγωγούς για τον μέλλον του κλάδου

Advertisement