AdBlock Detected

It looks like you're using an ad-blocker!

Our team work realy hard to produce quality content on this website and we noticed you have ad-blocking enabled.

Dark Mode Light Mode

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Follow Us
Follow Us

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews

Σύμβουλος Τροχαίων Ατυχημάτων: Σχεδόν 33% μεγαλύτερο ποσοστό σε θανατηφόρα έχει η Ελλάδα σε σχέση με το μέσο όρο της ΕΕ

troxaio auto scaled troxaio auto scaled
troxaio auto scaled

Tα στατιστικά στοιχείαείναι συγκλονιστικά. Κάθε 14 ώρες θρηνούμε και ένα άτομο που χάνει τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα στην Ελλάδα. Για το θέμα αυτό, που αποτελεί «ανοιχτή πληγή» για την ελληνική κοινωνία, μίλησε στην εκπομπή «Νewsroom» ο Αντώνης Μορφονιός, εξειδικευμένος Σύμβουλος Τροχαίων ατυχημάτων και δρ. Οικονομολόγος στο ΕΚΠΑ.

Μιλώντας στους δημοσιογράφους Σταυρούλα Χριστοφιλέα και Μάκη Προβατά ο κ. Μορφονιός δήλωσε ότι τα τροχαία δυστυχήματα αποτελούν μάστιγα όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά και την Ευρωπαϊκή Ένωση. «Ενόψει των επερχόμενων εκλογών σίγουρα είναι μια πολύ σημαντική ατζέντα, γιατί ως Ευρωπαίοι πολίτες θα πρέπει να βελτιώσουμε το οδικό μας δίκτυο, την συνείδηση μας αναφορικά με τα τροχαία ατυχήματα», σημείωσε.

Όπως είπε «τα περισσότερα τροχαία δυστυχήματα συμβαίνουν μέσα στην πόλη και τα περισσότερα πραγματικά θανατηφόρα είναι στους αστικούς δρόμους και λιγότερα στους μη αστικούς σε σχέση με την Ευρωπαϊκή Ένωση που λειτουργεί αντιστρόφως ανάλογα».

Advertisement

Από την ανάλυση των στοιχείων του Ευρωπαϊκού Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας της ΕΕ, όπου «η Ελλάδα κατετάγη 4η με 61 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκους» τόνισε αυτό δείχνει ότι έχουμε σχεδόν 33% μεγαλύτερο ποσοστό σε σχέση με το μέσο όρο της ΕΕ και των χωρών της Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελεύθερων Συναλλαγών. Αποκάλυψε ότι στην πρώτη θέση βρίσκεται η Ρουμανία, στη δεύτερη η Βουλγαρία, τρίτη η Κροατία και τέταρτη η Ελλάδα.

Από την έρευνα προκύπτει ότι στην πλειονότητά τους τα θύματα είναι ηλικίας 25 έως 49 ετών ενώ ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο είναι ότι 1 στα 5 θανατηφόρα τροχαία αφορά περιστατικό με πεζό στην ΕΕ σε διαβάσεις και εκτός διάβασης.

«Υπάρχουν πάρα πολλές δικαστικές αποφάσεις και στην Ελλάδα και αλλά και σε άλλες χώρες όπου υπάρχει συγκλίνουσα υπαιτιότητα, δηλαδή ευθύνονται και οι δύο, με το ποσοστό υπαιτιότητας του καθενός», τόνισε ο Σύμβουλος Τροχαίων Ατυχημάτων. Πρόσθεσε παράλληλα ότι «στην Ελλάδα το στατιστικό που αφορά το θανατηφόρο τροχαίο με πεζό είναι 1 στα 7, ενώ στην ΕΕ είναι 1 στα 5, με το μεγαλύτερο ποσοστό να είναι άνω των 65 ετών». Γεγονός που δείχνει πως «πρέπει να βελτιώσουμε την οδική μας συμπεριφορά. Να βελτιώσουμε την παιδεία μας».

 

Πηγή: Newsroom, ertnews.gr

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Add a comment Add a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Post
German Foreign Minister Annalena Baerbock speaks during a joint press conference

Α. Μπέρμποκ: Nα διερευνηθεί το περιστατικό όπου σκοτώθηκαν εργαζόμενοι της ανθρωπιστικής βοήθειας στη Γάζα

Next Post

Κροατία: Με φυλάκιση τιμωρείται στο εξής όποιος εγκαταλείπει τα ζώα

Advertisement