AdBlock Detected

It looks like you're using an ad-blocker!

Our team work realy hard to produce quality content on this website and we noticed you have ad-blocking enabled.

Dark Mode Light Mode
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews

Στάσιμος ο Δρόμος Ιωαννίνων-Κακαβιάς – Χωρίς Χρηματοδότηση και Υπογραφή Σύμβασης

Ο διαγωνισμός για την κατασκευή του οδικού άξονα Ιωαννίνων-Κακαβιάς ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2023, χωρίς το έργο να έχει ακόμη ενταχθεί σε κάποιο χρηματοδοτικό πρόγραμμα. Το Υπουργείο Υποδομών εξήγησε ότι με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσε να εξοικονομηθεί πολύτιμος χρόνος, και οι τοπικές αρχές υιοθέτησαν αυτή τη δικαιολογία, υποστηρίζοντας την ανάγκη για ταχεία πρόοδο.

Ωστόσο, οι αιτήσεις απογοήτευσαν όσους ήλπιζαν σε γρήγορη έναρξη, καθώς πέρασαν 22 μήνες από την πρώτη διαγωνιστική προσπάθεια, και η σύμβαση για την έναρξη του έργου δεν έχει ακόμη υπογραφεί. Οι καθυστερήσεις οφείλονται στους δύο διαγωνισμούς και στην καθυστέρηση της ένταξης του έργου στο ΕΣΠΑ. Επιπλέον, η διαδικασία για την υπογραφή της σύμβασης παραμένει σταθερή.

Ο Υπουργός Υποδομών είχε ανακοινώσει στη Βουλή τον Ιούνιο πως η υπογραφή της σύμβασης αναμενόταν τον Σεπτέμβριο. Ωστόσο, ο Σεπτέμβριος πέρασε, όπως και ο Οκτώβριος, χωρίς να υπάρξει καμία πρόοδος. Προς το παρόν, δεν υπάρχει προγραμματισμός για την κατάθεση της σύμβασης στη Βουλή, η οποία πρέπει να προηγηθεί της υπογραφής της.

Advertisement

Με δεδομένες τις δημοσιονομικές πιέσεις και τους περιορισμούς των πληρωμών, φαντάζει δύσκολο η σύμβαση να ολοκληρωθεί εντός του 2024. Επομένως, οι εργασίες πρέπει να ξεκινήσουν την επόμενη χρονιά, με την προθεσμία των 54 μηνών για την ολοκλήρωση του έργου.

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Add a comment Add a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Post

Προβλήματα στην υδροδότηση της Πρέβεζας λόγω μείωσης 40% στο νερό της δεξαμενής

Next Post

Ιωάννινα: Σύλληψη Δύο Ανηλίκων για Επίθεση και Απειλή σε 13χρονη σε Παιδική Χαρά

Advertisement