AdBlock Detected

It looks like you're using an ad-blocker!

Our team work realy hard to produce quality content on this website and we noticed you have ad-blocking enabled.

Dark Mode Light Mode

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Follow Us
Follow Us
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews

Οδικός άξονας Παραμυθιάς–Μεσοποτάμου: Εκτός πλάνων της Περιφέρειας – Παγώνει το έργο 80 εκατ.

Μπορεί η περιοχή Γλυκής – Μεσοποτάμου να παρουσιάζει έντονη αναπτυξιακή κινητικότητα, ωστόσο το βασικό έργο που θα ενίσχυε την πρόσβαση και τις μεταφορές μένει –για ακόμη μία φορά– εκτός προγραμματισμού. Η οδική σύνδεση Παραμυθιάς – Μεσοποτάμου δεν βρίσκεται στις άμεσες ή μεσοπρόθεσμες προτεραιότητες της Περιφέρειας Ηπείρου.

Το θέμα συζητήθηκε στο Περιφερειακό Συμβούλιο ύστερα από παρέμβαση της περιφερειακής συμβούλου Παναγιώτας Αγγέλη, η οποία υπογράμμισε την αναπτυξιακή δυναμική της περιοχής, την αύξηση της αγροτικής παραγωγής στον κάμπο της Γλυκής και την ανάγκη να ενισχυθούν οι οδικές υποδομές για να μην χαθούν ευκαιρίες.

Από την πλευρά του, ο Περιφερειάρχης εξήγησε πως το έργο είχε ξεκινήσει να μελετάται, αλλά «πάγωσε» το 2020 λόγω τεχνικών διαφορών στη χάραξη και εξαιτίας του υψηλού κόστους, που ανέρχεται σε περίπου 80 εκατομμύρια ευρώ. Όπως είπε, η Περιφέρεια δεν έχει τη δυνατότητα να αναλάβει αυτό το βάρος στην παρούσα φάση.

Advertisement

«Προτεραιότητα είναι η Φιλιππιάδα–Πρέβεζα και η παραλιακή διαδρομή. Όταν τελειώσουν οι μελέτες εκεί, τότε θα δούμε και άλλα έργα», ξεκαθάρισε.

Στο μεταξύ, η περιοχή παραμένει χωρίς τη βασική οδική αρτηρία που θα μπορούσε να απογειώσει τις προοπτικές της.

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Add a comment Add a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Post

Η Θεσπρωτία στην “καρδιά” της ενεργειακής σύνδεσης Ελλάδας–Ιταλίας

Next Post

Σιωπή και θλίψη στο 1ο ΕΠΑΛ Πρέβεζας – Ανείπωτος πόνος για τον άδικο χαμό του 16χρονου Παύλου

Advertisement