AdBlock Detected

It looks like you're using an ad-blocker!

Our team work realy hard to produce quality content on this website and we noticed you have ad-blocking enabled.

Dark Mode Light Mode

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Follow Us
Follow Us
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews

Εγνατία Οδός: Ολοκληρώνεται ο διαγωνισμός για την παραχώρηση σε ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ -EGIS

egnatia odos 2 egnatia odos 2

Στην τελική ευθεία μπαίνει η παραχώρηση του μεγαλύτερου ενιαίου αυτοκινητόδρομου στην Ευρώπη. Τον επόμενο μήνα αναμένεται να σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο ο φάκελος για την 35ετή παραχώρηση της Εγνατίας Οδού, όπως αποκάλυψε εχθές, κατά την τακτική γενική συνέλευση, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, κ. Γιώργος Περιστέρης, χαρακτηρίζοντας μάλιστα την προσθήκη του περιουσιακού στοιχείου ως game changer για το χαρτοφυλάκιο του Ομίλου. Με το πράσινο φως του Ελεγκτικού Συνεδρίου, θα βαίνει πια προς ολοκλήρωση ένας από τους πιο μακροχρόνιους διαγωνισμούς του ΤΑΙΠΕΔ, που ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2017!

Έχοντας περάσει από 40 κύματα, η μακροχρόνια παραχώρηση της Εγνατίας Οδού ήταν μεταξύ των προαπαιτούμενων για τη χρηματοδότηση της χώρας μας στο πλαίσιο των μνημονιακών προγραμμάτων. Ο διαγωνισμός έλαβε επτά αναβολές και ουκ ολίγες φορές φιγουράρισε μεταξύ των κορυφαίων διαφωνιών της ελληνικής πλευράς και των Θεσμών, ενώ έπεσε και θύμα ιδεοληψιών και πολιτικών διαφωνιών, που συχνά εκτροχίασαν το χρονοδιάγραμμα.

Μια από τις προκλήσεις που αντιμετώπισε το έργο φτάνοντας στο φίνις, ήταν η σημαντική μεταβολή των χρηματοοικονομικών συνθηκών, εξαιτίας της κρίσης των επιτοκίων. Επί του παρόντος, όπως επισήμανε ο κ. Περιστέρης, όλα τα αποδεικτικά εξασφάλισης της χρηματοδότησης της παραχώρησης, την οποία η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ θα αναλάβει μαζί με τη γαλλική Egis Projects, έχουν κατατεθεί ήδη στο ΤΑΙΠΕΔ.

Advertisement

Εκτιμάται, λοιπόν, ότι η συναλλαγή, ύψους 1,496 δισ. ευρώ, μπορεί να κλείσει εντός του έτους, εφόσον δεν υπάρξουν καθυστερήσεις. Σημειώνεται ότι η σύμβασης παραχώρησης υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Εγνατίας Οδού και τριών καθέτων οδικών αξόνων, θα πρέπει να περάσει και από το Ελληνικό Κοινοβούλιο.

Αντίστοιχη είναι η πρόβλεψη τόσο της Κομισιόν στην πρόσφατη έκθεσή της για την πορεία της ελληνικής οικονομίας, όπως και του προϋπολογισμού σχετικά με τα έσοδα του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων. Πρόκειται για το υψηλότερο τίμημα που έχει μέχρι σήμερα επιτύχει το ΤΑΙΠΕΔ.

Ο αυτοκινητόδρομος της Εγνατίας Οδού

Ο οδικός άξονας, συνολικού μήκους 883 χλμ., ενώνει τη δυτική με την ανατολική Ελλάδα από την Ηγουμενίτσα στην Περιφέρεια της Θεσπρωτίας μέχρι τους Κήπους στην Περιφέρεια του Έβρου, στον συνοριακό σταθμό με την Τουρκία, και διέρχεται από τη μητροπολιτική περιοχή Θεσσαλονίκης.

Η προστιθέμενη αξία του άξονα είναι τεράστια για την ευρύτερη περιοχή, καθώς συνδέει μεταξύ τους όλες τις μεγάλες πόλεις της Βόρειας Ελλάδας, τα λιμάνια Ηγουμενίτσας, Θεσσαλονίκης, Καβάλας, Αλεξανδρούπολης και τα αεροδρόμια Ιωαννίνων, Καστοριάς, Κοζάνης, Θεσσαλονίκης, Καβάλας και Αλεξανδρούπολης, μέσω 74 ανισόπεδων κόμβων και προσβάσεων. Αποτελεί τμήμα του διευρωπαϊκού κεντρικού οδικού δικτύου.

 

Το έργο περιλαμβάνει εκτός της λειτουργίας και συντήρησης ένα τεράστιο κατασκευαστικό αντικείμενο, που αντιστοιχεί σε αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια, το οποίο θα υλοποιήσει στο σύνολό του ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, μέσω της 100% θυγατρικής του ΤΕΡΝΑ.
Για την πρώτη πενταετία, τα έργα αφορούν στην κατασκευή των τριών κάθετων αξόνων, Σιάτιστα – Ιεροπηγή/Κρυσταλλοπηγή, Χαλάστρα – Εύζωνοι και Θεσσαλονίκη – Σέρρες – Προμαχώνας, συνολικού μήκους 225 χλμ. Στο κατασκευαστικό αντικείμενο περιλαμβάνεται, επίσης, η βαριά συντήρηση του άξονα, που δεν έχει γίνει ποτέ μέχρι σήμερα.

 

ypodomes.com

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Add a comment Add a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Post
servitora

Αύξηση του κύκλου εργασιών σε καταλύματα και εστίαση σε Πρέβεζα και Πάργα

Next Post
6th66

Βρήκε νεογέννητα γατάκια μέσα σε σακούλα στο Καναλάκι

Advertisement