AdBlock Detected

It looks like you're using an ad-blocker!

Our team work realy hard to produce quality content on this website and we noticed you have ad-blocking enabled.

Dark Mode Light Mode

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Follow Us
Follow Us
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews

Χρόνια καθυστέρησης και υποσχέσεις στις μελέτες για τα οδικά έργα της Πρέβεζας.

Η πολυαναμενόμενη σύσκεψη για τα δύο βασικά οδικά έργα της Πρέβεζας έλαβε χώρα υπό τον υπουργό Χρήστο Σταϊκούρα, χωρίς να προκύψει ουσιαστική πρόοδος. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για ανάθεση των μελετών σύνδεσης Φιλιππιάδας – Πρέβεζας στην Περιφέρεια Ηπείρου και της παραλιακής οδού στο Υπουργείο Υποδομών. Ωστόσο, το κρίσιμο ερώτημα της χρηματοδότησης έμεινε αναπάντητο.

Η ιστορία των μελετών αυτών είναι γεμάτη απογοητεύσεις. Η σύνδεση της Ιόνιας Οδού με την Πρέβεζα εκκρεμεί εδώ και 18 χρόνια. Το 2022, η Περιφέρεια αποφάσισε να αναλάβει την ολοκλήρωση της μελέτης, μόνο για να ξεκινήσει από την αρχή μια νέα διαδικασία, η οποία μέχρι σήμερα δεν έχει αποδώσει χειροπιαστά αποτελέσματα. Αντίστοιχα, η παραλιακή οδός, που αρχικά μελετήθηκε το 2007, παρέμεινε ανενεργή για πάνω από μία δεκαετία, ώσπου το 2022 η σύμβασή της διακόπηκε.

Οι διαδοχικές κυβερνήσεις και η Περιφέρεια Ηπείρου φαίνεται να ακολουθούν μια τακτική ατέρμονων μελετών χωρίς πρακτική εφαρμογή. Οι κάτοικοι της περιοχής βλέπουν υποσχέσεις να ανακυκλώνονται χωρίς ουσιαστική εξέλιξη, ενώ η Ήπειρος παραμένει συγκοινωνιακά απομονωμένη. Με δεδομένες τις συνθήκες, είναι αμφίβολο αν τα έργα θα ξεκινήσουν σύντομα, αφήνοντας την περιοχή εγκλωβισμένη σε ένα χρόνιο αδιέξοδο.

Advertisement

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Add a comment Add a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Post
6148169

Στο αρχείο από τον Άρειο Πάγο οι πρόσφατες μηνύσεις για την υπόθεση των υποκλοπών

Next Post

Ιωάννινα: Πρωτοφανές περιστατικό – Απειλές εργολάβου κατά της δημοσιογράφου Βάσω Σκουλίκα για σχόλιο σχετικά με καθυστέρηση έργου.

Advertisement