ihm26 poster 300x250

Αποσωληνώθηκε ο 14χρονος από τα Ιωάννινα μετά από σοβαρό περιστατικό υπερκατανάλωσης αλκοόλ

Αποσωληνώθηκε ο 14χρονος από τα Ιωάννινα, ο οποίος νοσηλευόταν στη ΜΕΘ Παίδων του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών μετά από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ. Το περιστατικό συνέβη παρουσία συγγενών του παιδιού.

Ο διευθυντής της ΜΕΘ Παίδων, Ανδρέας Ηλιάδης, ανέφερε ότι το παιδί ανταποκρίνεται θετικά στα ιατρικά ερεθίσματα.

Η κατάστασή του θα επανεκτιμηθεί σήμερα, με τις πιθανότητες να είναι υπέρ της εξόδου του από τη ΜΕΘ.

Ο έφηβος είχε διακομισθεί αρχικά στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων τα ξημερώματα της Πρωτοχρονιάς σε ημικωματώδη κατάσταση, όπου διασωληνώθηκε. Καθώς όμως στα Ιωάννινα δεν λειτουργεί ΜΕΘ Παίδων, μεταφέρθηκε στην Πάτρα.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Don't Miss

agrinio1

Ελεύθερος κυκλοφορεί ο 28χρονος που ασέλγησε σε 4χρονο!

Ελεύθερος κυκλοφορεί ο 28χρονος Δημήτρης Κραβαρίτης που κατηγορείται για ασέλγεια σε βάρος
n 1

Αλεξανδρούπολη: Ζωγραφίζουν διαγραμμίσεις σε διαβάσεις για ΑμεΑ σε είκοσι δήμους

Στην Αλεξανδρούπολη, ζωγραφίζουν διαγραμμίσεις σε διαβάσεις για ΑμεΑ σε είκοσι