AdBlock Detected

It looks like you're using an ad-blocker!

Our team work realy hard to produce quality content on this website and we noticed you have ad-blocking enabled.

Dark Mode Light Mode

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Follow Us
Follow Us

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews

Αεροπορική τραγωδία στη Ν. Κορέα: Παραμένει καθηλωμένος ο στόλος των Boeing 737-800 για περαιτέρω ελέγχους

AP24366027954469 AP24366027954469
AP24366027954469

 

Το υπουργείο Μεταφορών της Νότιας Κορέας επέκτεινε κατά μία εβδομάδα τους ειδικούς ελέγχους στα 101 αεροσκάφη Boeing 737-800 που λειτουργούν από τις αεροπορικές εταιρείες της χώρας σε συνεργασία με τον κατασκευαστή κινητήρων GE που συνδράμει στην έρευνα για τη φονικότερη αεροπορική καταστροφή στην ιστορία της χώρας.

Το υπουργείο ξεκίνησε τους ελέγχους μετά τη συντριβή ενός Boeing 737-800 της αεροπορικής εταιρείας Jeju Air την Κυριακή, που στοίχισε τη ζωή σε 179 ανθρώπους.

Advertisement

Οι έλεγχοι έπρεπε να ολοκληρωθούν την Παρασκευή, αλλά παρατάθηκαν μέχρι τις 10 Ιανουαρίου για επιπλέον ελέγχους, όπως το αν οι αεροπορικές εταιρείες αφιέρωσαν αρκετό χρόνο για τη συντήρηση και αν είχαν εξασφαλίσει τα αναγκαία μέρη για επισκευές, δήλωσε αξιωματούχος του υπουργείου στους δημοσιογράφους.

Το υπουργείο δήλωσε ότι θα εξετάσει τους κινητήρες, τα αρχεία συντήρησης και τον μηχανισμό προσγείωσης όλων των 737-800, και μια αεροπορική εταιρεία μπορεί να αναστείλει τη λειτουργία της για σοβαρές παραβιάσεις.

Αν και δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμα τι προκάλεσε την καταστροφή, η συντριβή της Jeju Air προστίθεται στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Boeing, καθώς η κατασκευάστρια εταιρεία προσπαθεί να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των πελατών της μετά από δύο θανατηφόρες συντριβές του 737 MAX, μια έκρηξη σε αεροσκάφος στον αέρα και μια απεργία διάρκειας επτά εβδομάδων.

Το υπουργείο Μεταφορών συγκάλεσε επίσης έκτακτη συνάντηση με τους διευθύνοντες συμβούλους 11 αεροπορικών εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων των κορυφαίων Korean Air Lines και Asiana Airlines, για να συζητήσουν μέτρα ενίσχυσης της αεροπορικής ασφάλειας.

Η ερευνητική ομάδα της Νότιας Κορέας δήλωσε την Παρασκευή ότι δύο από τα μέλη της θα ταξιδέψουν στις Ηνωμένες Πολιτείες την επόμενη εβδομάδα για να αναλύσουν τον καταγραφέα δεδομένων πτήσης της συντριβής σε συνεργασία με το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (NTSB) των ΗΠΑ.

Η ομάδα μελετά επίσης τα συντρίμμια του αεροπλάνου και συνεντευξιάζει αξιωματούχους του πύργου ελέγχου του αεροδρομίου.

Οι ερευνητές θα αναλύσουν δεδομένα από 107 κινητά τηλέφωνα που ανακτήθηκαν από τον τόπο της συντριβής, περιλαμβανομένων μηνυμάτων κειμένου, για να βρουν ενδείξεις για το τι συνέβη πριν από τη συντριβή, ανέφερε το πρακτορείο ειδήσεων Yonhap.

Ο υπηρεσιακός πρόεδρος της Νότιας Κορέας, Τσόι Σανγκ-μοκ, ζήτησε την Παρασκευή από τους ερευνητές να εργαστούν γρήγορα για να συλλέξουν αποδεικτικά στοιχεία από τον τόπο της συντριβής και να αναλύσουν τον καταγραφέα φωνής.

Αναπάντητα ερωτήματα περιλαμβάνουν γιατί το αεροσκάφος δεν χρησιμοποίησε τον μηχανισμό προσγείωσης και τι ώθησε τον πιλότο να επιχειρήσει ξανά προσγείωση αφού είχε αναφέρει στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας ότι το αεροσκάφος είχε υποστεί πρόσκρουση με πουλί και είχε κηρύξει κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

Η αστυνομία δήλωσε την Πέμπτη ότι ερευνά την Jeju Air και τον διαχειριστή του Διεθνούς Αεροδρομίου Μουάν και έχει απαγορεύσει την έξοδο από τη χώρα του διευθύνοντος συμβούλου της Jeju Air, Κιμ Ε-μπαέ, και ενός άγνωστου αξιωματούχου.

 

 

 

 

Πηγή: Reuters, ertnews.gr

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Add a comment Add a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Post

Σημαντική Αναβάθμιση της Πρόβλεψης Καιρού με Ραντάρ της ΕΜΥ στην Πρέβεζα

Next Post
biden 6 scaled 1

Στις επιλογές Μπάιντεν μια πιθανή αμερικανική επίθεση στις πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν

Advertisement