Αναστάτωση επικρατεί στο 2ο δημοτικό Καναλακίου απο γονείς και εκπαιδευτικούς, στην είδηση που έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία ότι αλλάζει η διευθύντρια του σχολείου και θα αναλάβει καθήκοντα νέα που ορίστηκε μετά τις νέες τοποθετήσεις στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πρέβεζας.
Τόσο οι γονείς όσο και οι εκπαιδευτικοί απαιτούν να παραμείνει στην θέση η κ. Ελένη Κολιοφώτη, μια εξαιρετική εκπαιδευτικός, με πολυετή εμπειρία και πολλή αγαπητή από όλους στο σχολείο. Το 2ο δημοτικό σχολείο Καναλακίου χαρακτηρίζεται ως ένα “στολίδι” στο Δήμο Πάργας και η κ. Κολιοφωτη έχει δώσει αγώνα μαζί με τους γονείς, προκειμένου να μείνει το σχολείο λειτουργικό.
Η ικανότητα της κ. Κολιοφωτη να συνεργάζεται, πρωτίστως με το Σύλλογο Διδασκόντων, είναι μείζονος σημασίας για την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου, ενώ για τους μαθητές, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για μια άριστη λειτουργία του σχολείου, με ποιοτικές εκδηλώσεις, και καινοτόμα προγράμματα.
Η καλή επικοινωνία που έχει με τους γονείς είναι ένας ακόμη παράγοντας εύρυθμης λειτουργίας του σχολείου και ενίσχυσης του παιδαγωγικού και διδακτικού έργου που ενώνει το σχολείο με την κοινωνία. Μια τακτική απαραίτητη για την ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών. Οι διδακτικές επισκέψεις, οι γιορτές, οι πολιτιστικές και αθλητικές εκδηλώσεις, τα καινοτόμα προγράμματα, οι μαθητικές θεατρικές παραστάσεις, όλα αυτά αποτελούν το οξυγόνο του σχολείου. Διδάσκουν και διαπαιδαγωγούν τα παιδιά με έναν άλλο τρόπο, έξω από τους τέσσερις τοίχους μιας αίθουσας διδασκαλίας.
Η τελευταία επιτυχία του σχολείου και προσωπικά της κ. Κολιοφωτη είναι η τεράστια διάκριση που απέσπασε στο Best City Awards.
Η εκπαιδευτικός με το πλούσιο έργο στο βιογραφικό της, τη μεγάλη πολυετή εκπαιδευτική προσφορά στηρίζοντας την δημόσια εκπαίδευση στα σχολεία του Δήμου Πάργας, κατάφερε να διακριθεί στο Best City Awards, τα μοναδικά βραβεία που επιβραβεύουν την Καινοτομία και την Ποιότητα Ζωής στις ελληνικές πόλεις. Το εντυπωσιακό είναι πως είναι η μοναδική εκπαιδευτικός που απέσπασε αυτή τη διάκριση στην ήπειρο τιμώντας το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας.