AdBlock Detected

It looks like you're using an ad-blocker!

Our team work realy hard to produce quality content on this website and we noticed you have ad-blocking enabled.

Dark Mode Light Mode

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Follow Us
Follow Us
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews
Καλώς ήρθατε στο Kanalakinews

Αυτοκινητόδρομοι σε εξέλιξη: Πώς διαμορφώνεται ο συγκοινωνιακός χάρτης της Ελλάδας

Ο ΒΟΑΚ, ο Πάτρα – Πύργος, ο Ε65, ο Flyover και μία σειρά ακόμα από μεγάλα και μικρότερα οδικά έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη. Κατασκευαστικός «πυρετός» καταγράφεται όσον αφορά τις οδικές υποδομές της χώρας, ένας τομέας στον οποίο το αρμόδιο Υπουργείο αλλά και η κυβέρνηση γενικότερα δίνουν μεγάλη σημασία.

Πέρα από τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους, όπως ο ΒΟΑΚ στην Κρήτη, ο Ε65 στην κεντρική Ελλάδα και ο Πάτρα – Πύργος στην Πελοπόννησο, σε εξέλιξη είναι οι εργασίες κατασκευής σε περιφερειακούς οδικούς άξονες που θα μειώνουν τις χρονοαποστάσεις, θα βελτιώσουν την οδική ασφάλεια και θα δώσουν οικονομική «ανάσα» σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο.

Δείτε όλο τον χάρτη ΕΔΩ

 

Advertisement

ΒΟΑΚ
Με την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης του μεγάλου τμήματος Χανιά – Ηράκλειο, μήκους 157 χλμ, ανοίγει ο δρόμος για την κατασκευή των Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης.

Η κυβέρνηση έχει δεσμευτεί ότι θα χρηματοδοτήσει τις μελέτες του τμήματος 62 χλμ. από τον Άγιο Νικόλαο έως τη Σητεία, για την κατασκευή του οποίου δεν έχει εξασφαλιστεί ακόμα η χρηματοδότηση.

Πάτρα – Πύργος

Το 80% προσεγγίζει η πρόοδος υλοποίησης του αυτοκινητόδρομου μήκους 75 χλμ, ο οποίος αποτελεί τη συνέχεια της Ολυμπίας Οδού.

Τα 65 χιλιόμετρα από τον Αλισσό Αχαΐας έως τον Πύργο αναμένεται να δοθούν στην κυκλοφορία στα τέλη Ιουλίου 2025, ενώ τα πρώτα 10 χιλιόμετρα από το Μιντιλόγλι έως τον Αλισσό – που είναι το πιο δύσκολο τμήμα καθώς αποτελεί βελτίωση της υφιστάμενης εθνικής οδού – θα είναι έτοιμα στα τέλη Νοεμβρίου 2025.

Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας

Για την ολοκλήρωση του Ε65 – συνολικού μήκους 182 χλμ. – απομένουν τα 46 χλμ. του βόρειου τμήματος, από την Καλαμπάκα έως τη σύνδεση με την Εγνατία Οδό στο ύψος των Γρεβενών. Σύμφωνα με την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών το έργο αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία τον Απρίλιο του 2026.

Flyover

H Ανατολική Εσωτερική Περιφερειακή Οδός Θεσσαλονίκης (γνωστή ως Flyover) θα έχει μήκος κοντά στα 14 χιλιόμετρα. Μέρος θα είναι η μεγάλη γέφυρα 4 χλμ, η οποία θα εκτείνεται από τον Κ6 (κόμβο Νεάπολης) έως τον Κ10 (Κωνσταντινουπολίτικα).

Η ολοκλήρωση του Flyover προγραμματίζεται για τον Μάιο του 2027 και θα εξυπηρετεί 10.000 οχήματα ανά ώρα και ανά κατεύθυνση, από 5.000 οχήματα που διέρχονται σήμερα.

Οι υπόλοιποι οδικοί άξονες

Από τα άλλα σημαντικά οδικά έργα ξεχωρίζουν:

  • Ο οδικός άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά με μήκος 69 χλμ, που αποτελεί επέκτασης της Ιόνιας Οδού. Αναμένεται να ολοκληρωθεί στα μέσα του 2029.
  • Ο οδικός άξονας Μπράλος – Άμφισσα μήκους 30 χλμ.
  • Η παράκαμψη Χαλκίδας – Ψαχνών μήκους 25,5 χλμ. Εντός του Ιουλίου αναμένεται να ολοκληρωθεί η διαδικασία απαλλοτρίωσης στα μεγαλύτερα τμήματα του έργου, που αποτελεί και την τελευταία εκκρεμότητα για την έναρξη των εργασιών.
  • Ο οδικός άξονας Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, μήκους 54 χλμ., ο οποίος θα συνδεθεί με την παράκαμψη Γιάλοβας μήκους 8 χλμ.

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Previous Post

Γυμνάσιο Αρχαγγέλου Πρέβεζας: Ο Μαθητής Χαράλαμπος Κοσιάδης, κατακτά βραβείο στην Κατηγορία Ποίησης του 1ου Μαθητικού Διαγωνισμού «Σκακιστικές δημιουργίες με στίχους και χρώματα».

Next Post
AP24199540528685 1 768x512 1

Κριστίν Λαγκάρντ: Αντίθετες στην κοινή λογική οι φρικτές δηλώσεις Τραμπ για την ΕΕ

Advertisement