Site icon Kanalaki News – Νέα και ειδήσεις από το Καναλάκι και την Πάργα

Επεκτείνονται και σε Πρέβεζα, Φιλιππιάδα και Πάργα. ο νέες ψηφιακές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ μέσω της εφαρμογής myEFKAlive

Σε νέα γεωγραφική επέκταση του myEFKAlive προχωρούν τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων. Συγκεκριμένα, η δυνατότητα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης του πολίτη από υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ μέσω βιντεοκλήσης καλύπτει πλέον γεωγραφικά τους κατοίκους των περιοχών της Ηπείρου και παράλληλα επεκτείνεται στη Στερεά Ελλάδα.

Ειδικότερα στο myEFKAlive από την Περιφέρεια Ηπείρου εντάσσονται τα Ιωάννινα (ΤΔ Α’ Ιωαννίνων, ΤΔ Β’ Ιωαννίνων), το Μέτσοβο, η Κόνιτσα, η Ηγουμενίτσα (ΤΔ Θεσπρωτίας), η Παραμυθία, η Άρτα (ΤΔ Άρτας), η Πρέβεζα (ΤΔ Πρέβεζας), η Φιλιππιάδα και η Πάργα.

Συνολικά παρέχονται δεκαέξι (16) ψηφιακές υπηρεσίες μέσω της πλατφόρμας του myEFKAlive, οι οποίες διευκολύνουν σε σημαντικό βαθμό τις συναλλαγές των πολιτών με τον e-ΕΦΚΑ. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες αφορούν επίδομα ασθενείας, επίδομα μητρότητας ηλεκτρονική αίτηση εξόδων κηδείας , απογραφή ασφαλισμένου κλπ.

Η πρόσβαση στην υπηρεσία χαρακτηρίζεται εύκολη και απλή. Γίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (efka.gov.gr), είτε της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Ο πολίτης εισέρχεται στην υπηρεσία με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών Taxisnet και μπορεί να κλείσει το ραντεβού του σε ημέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου του ή ακόμα και από το κινητό του.

Την ημέρα του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος συνδέεται μέσω βιντεοκλήσης με έναν υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ προκειμένου να υποβάλει αιτήσεις για πιστοποιητικά, επιδόματα ή να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα.

Exit mobile version